Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали - 2.4 JTD!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали - 2.4 JTD!

    Колеги, моля за помощ!
    Сутринта влизам в колата, контакт, имобилайзер, жълтото ключе гасне и ... не ще! Сиреч, звъртам ключа, чува се нещо като опит да завърти (ама плахо) и толкоз. Помисли, че акумулатора е сгънал и си викам ще ползвам жокер "обади се на приятел". Идва авер с бус Джъмпър HDI опъваме кабелите и ... пак нищо: Шок: Викам бахмааму чак толкоз да е каталясал акумулатора а вчера нямаше никакви признаци, че е умалял! Оставихме го на кабели и работещ двигател няколко минути да живне и пак се опитах да запаля и пак същата история. Свалих акумулатора, проверих електролита (беше добре) закачих го на зарядно няколко часа,започна да кипи, сложих го на колата и ... нищо: Angry1: Същата работа!
    Лятото имах проблеми с буксите зад жабката които оправих, та въпроса ми е нямам ли пак подобни проблеми? Питам, защото като въртя ключа зад жабката се чува цъкане като от реле или нещо подобно. Преди 3-4 дена ми изгасна в движение което отдавам на датчика на коляновия вал (още не е сменян) дали има връзка? Сори ако има подобна тема, но нямам време да ровя из форума а колата трябва ежедневно. Колата е 136 коньова печка.
    Благодаря предварително на отзовалите се.
    sigpic

  • #2
    Прилича като на проблеми със стъртера. Четки, шалтер, втулки, хлабав +12V до акумулатора или хлабава маса на двигателя.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Прилича като на проблеми със стъртера. Четки, шалтер, втулки, хлабав +12V до акумулатора или хлабава маса на двигателя.
      1 +
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        И на мен това ми мина през ума, но може ли трета година да пали с поглед и изведнъж да се прецака? Няма ли да има някакви симптоми преди това, прихълцвания, изтърване на бендикс и др. такива ...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Лоши връзки по дебелите кабели се проявават от раз, без предизвестие и обикновено при рязко застудяване.
          Закачи един волтметър между минусовата клема на акумулатора и кожуха на съединителя и накарай някой да завърти на стартер. Ако в този момент измериш напрежение по-голямо от 0,2 - 0,5 волта, сваляй е зачиствай минусовите проводници (от акумулатора към шаси и от шаси към корпуса на двигателя).
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:42.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Мерси колеги, утре ще търся проблемния кабел или ще стане ясно дали стартер прави парчета : Big_bow_down:
            sigpic

            Comment


            • #7
              Проблема е намерен и отстранен.
              Оказа се кабела на масата който се хваща към скоростната кутия.
              sigpic

              Comment

              Working...
              X